I. HAFTA
|
1-İslam’ın K.Kerim öğrenmeye ve öğretmeye verdiği önemi kavrayabilme/kavrar.
2-K.Kerim ve muhtevası hakkında bilgi -verebilme/verir.
3-Harflerin isimlerini sayabilme/sayar.
4-Harflerin şekillerini tanıyabilme/tanır.
5-Harekeleri tanıyabilme/tanır.
6-Harekelerle okuyabilme/okur.
7-Subhaneke, ettehiyyatu okuyabilme/okur.
|
1-İslam’ın K.Kerim öğrenmeye ve öğretmeye verdiği değer.
2-K.Kerim nasıl bir kitaptır.
3-K.Kerim nelerden bahseder.
4-Harfler (isimleri, harfleri tek başına, başta, ortada, sonda tanıyabilme)
5-Harekeler (üstün, esre, ötre harflerle okunuşu).
6-Subhaneke ve tahiyyat duası.
|
- Takrir
- Buldurma
- Grup çalışması
- Bireysel çalışma
- Eğitsel oyun (harf tanıma ve
dua ezberleme oyunları)
|
Kur’an-ı Kerim Elif-Ba’sı,
tahta, kalem, karton levhalar, projeksiyon.
|
II. HAFTA
|
1-Cezm’i tanıyabilme/tanır.
2-Cezm’li kelimeleri okuyabilme/okur.
3-Şeddeyi tanıyabilme/tanır.
4-Şeddeli kelimeleri okuyabilme/okur.
5-Salli-barik ve Rabbena dualarını okuyabilme/okur.
|
1-Cezm ve cezmli kelimelerin okunuşu.
2-Şedde ve şeddeli kelimelerin okunuşu.
3-Salli-barik ve Rabbena dualarını ezbere okuyabilme.
|
- Takrir
- Buldurma
- Grup çalışması
- Bireysel çalışma
- Eğitsel oyun (harf tanıma ve
dua ezberleme oyunları)
|
Kur’an-ı Kerim Elif-Ba’sı,tahta, kalem, karton levhalar, projeksiyon.
|
III. HAFTA
|
1-Tenvin’i tanıyabilme/tanır.
2-Tenvinli kelimeleri okuyabilme/okur.
Med harflerini tanıyabilme/tanır.
3-Med harflerini tanıyabilme/tanır.
4-Med harflerini kelimede okuyabilme/ okur.
5-Zamiri tanıyabilme/tanır.
6-Zamiri okuyabilme/okur.
7-Fatiha,İhlas ve Kevseri okuyabilme/ okur.
|
1-Tenvin ve tenvin’li kelimelerin okunuşu
2-Med harfleri ve kelime içinde okunuşu.
3-zamir ve okunuşu.
4-Fatiha, İhlas, ve Kevser surelerini ezbere okuma.
|
- Takrir
- Buldurma
- Grup çalışması
- Bireysel çalışma
- Eğitsel oyun (harf tanıma ve
dua ezberleme oyunları)
|
Kur’an-ı Kerim Elif-Ba’sı,
tahta, kalem, karton levhalar, projeksiyon.
|